vrijdag 24 april 2020

Project dinerbanken

Dinerbanken zijn mijn passie. Ik ontwerp en maak dinerbanken al sinds 1999.  Enkele van de opdrachten die ik uitgevoerd heb in al die jaren springen er bovenuit. De restaurants van Diner45 in Zweden behoren zeker tot die categorie. Dit was niet zomaar een kwestie van een dinerbank neerzetten. We kwamen met een nieuw ontwerp in 2012 wat later bekend zou raken als onze dinerbank model Retro. Het ging ook niet om maar een paar banken, het ging om een paar honderd zitplaatsen. Komplete u sets met hoekstukken en 4 x een ter plekke op maat gemaakte dinerbank om het geheel te kunnen opsluiten tussen de muren.
De meest aparte opdracht die ik uitvoerde in het Diner45 restaurant in Rättvik, Zweden was toch wel de Chevrolet Bel Air uit 1956 die ik ter plekke heb verbouwd tot een dinerbooth. Het interieur er uit, 2 x dinerbank op maat in de auto bouwen met de zittingen naar elkaar gericht en een dinertafel er tussen. Absoluut 1 van de mooiste projecten die ik gedaan heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten